21 авг. 2012 г.

Міркування щодо дизайну 90 літрів...(ч.1)

З весни у мене 90-літровий акваріум з тумбою. Оскільки після покупки в обмін на старий 30-літровик надбала трішки рослин і стимул їх доглядати ( а також декорації з кіклькох маленьких акваріумів), то якийсь час мала естетичну й відносно акуратну картинку:
Але з часом все те зійшло на пси, позавчора змушена була все розібрати...

За пропорціями мій комплект виглядає приблизно типу Juwel Lido 120 Бук:

Але картинка, запропонована тут виробником, для мене занадто яскрава.
Ось який варіант знайшла гуглем (відео YouTube):
Тут непогані колір і фактура, але якось усе примітивненько...
Скачала собі книжку Крістель Кассельман "Дизайн акваріуму" і намагаюся читати й перечитувати. Але вона мене вганяє в сон. На аквафорумі порадили поміняти гальку на пісок. Така думка в мене якраз і крутилася, так рекомендують і автори книги. Але... це більш ніж стандартні "будівельні" півмішка піску... :( Ех, якби можна було замінити півмішком гіпсової шпаклівки - заодно б і балкон від непотрібного барахла підчистила.

1 комментарий:

  1. Що мав на увазі виробник під назвою моделі? Це? "Лі́до (італ. Lido) — ланцюжок піщаних островів, які відділяють Венеціанську лагуну від Адріатики. Головний острів архіпелагу (Лідо), який знаходиться за 20 хвилин їзди на моторній лодці від міста, славиться своїми пляжами. Щорічно у вересні на Лідо проходить Венеціанський кінофестиваль."

    ОтветитьУдалить